Een vraag stellen kan op 2 manieren
1. U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.net
Heeft u een medische vraag of een gewone vraag voor een specifieke zorgverlener of juist aan de praktijk in het algemeen? Dan kunt u deze vraag online stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak app. Via ‘Berichten’ komt de vraag rechtstreeks bij uw zorgverlener. U ontvangt altijd binnen maximaal 2 werkdagen antwoord op uw vraag maar meestal beantwoorden wij uw vraag dezelfde werkdag nog. Deze berichten functie is ook handig als de praktijk (telefonisch) druk bezet is, omdat u dan geen afspraak hoeft te maken, maar uw vraag online kunt stellen. Alle medewerkers van de praktijk zijn bereikbaar voor het stellen van een vraag via MijnGezondheid.net en de MedGemak app.
Let op:
Het gebruik van Stel een vraag is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Hiervoor adviseren we u telefonisch contact op te nemen met de doktersassistente.
Voor meer uitleg kunt u ook onderstaand filmpje bekijken
2. Bel met de assistente
Telefoonnummer 0252 413996
U kunt de praktijk op maandag t/m vrijdag het liefst tussen 08.00-12.30 uur telefonisch bereiken. Voor spoedgevallen is de praktijk altijd bereikbaar.